Vill man verkligen ha nåt så...



Efter föreläsningen idag så ville jag och Dafne ha de kopierade papprena för de kapitlen ur boken som kommer till tentan nu snart.... då boken inte släpptes i tid, å vi hade inte riktigt alla papper. Så vi stannade en timme tills grupp 1 skulle börja sin lab på eftermiddagen. Vi satt sen lugnt å lyssnade på labgenomgången, samma genomgång som vi kommer att ha imorgon sen igen. Å sen fick vi följa med den ena läraren och hämta våra kära papper!

Men sen när vi satt på tunnelbanan hem från SU, båda vrålhungriga, så kände vi att det nog var helt onödigt att vi stannade.. För vi ska ju ha lab imorgon. Å vi var båda så trötta.. så säkert blir det inte så att vi orkar plugga i kväll heller. Å då kunde vi ju lika gärna tagit papprena imorgon istället. Smarta som vi var.

Så det kan gå, ibland är man lite för smart för sitt eget bästa. Men det känns bra att ha papprena i alla fall. Äh, jag känner faktiskt att jag måste plugga lite ikväll nu ju... när jag gjort mig allt detta besvär :) Tjejorna ska på bio ikväll, men jag hänger nog inte med. Dels för att jag är så sjukt trött, men också för att jag måste plugga. Haha, vi är roliga vi! Hur tänkte vi egentligen?


Kommentarer
Postat av: jejca

Blev inge bio det blev vin ;D

2009-02-19 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0