2009 - kommer bli ett bra år!

← Här är vi på Hard rock cafe och har precis fått in förrätten som var hummer! Vi
     spenderade alltså hela nyårskvällen på Hard rock cafe (!) där vi fick
     nyårssupé och roséchampagne. Det blev en oförglömlig kväll!


Det var första gången någon av oss åt hummer. Så det blev intressant kan man säga. Vi hade ingen som helst aning om hur vi skulle göra, men alla runt omkring verkade göra lite som dom ville... så det gjorde vi med. Tur att man fick våtservetter efteråt! Haha.

(nu kom det upp bilder på mig på bloggen i alla fall. dock inte så värst fina.. menmen.)

Efter supén var det efterinsläpp och då blev det party. Vi stannade till halv ett typ. Så vi var där över tolvslaget och skålade med våra drinkar (min drink... jag drack två å Magnus bara en, så hans var redan slut)(btw: det var sjuuuukt goda drinkar. jag tror jag har hittat en ny favorit). Sen hoppade vi in i en taxi precis utanför. Det blev alltså inte så sent, men Magnus mådde inte så bra där mot slutet *stackars*.

Å nu har jag äntligen piggnat till lite. Jag har vart helt slut hela dagen so far. Puh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0