Å nu har jag gjort nåt mindre kul. Fast nödvändigt.



Jag har betalat en massa räkningar. Puh. Det kändes som ett tonvis med räkningar. Jag tror det gick ut över 2000 kr från mitt konto. Tur att jag har massor kvar. Men nu är i alla fall alla räkningar betalda och färdiga! Så behöver jag inte tänka på det nåt mer. Den här månaden åtminstone. Nästa månad kommer det ju fler. Man känner sig nästan lite vuxen när man betalar så mycket räkningar (nej för jag är ju inte vuxen. inte alls...). Nu kommer älsklingen min (Magnus alltsåm inte min kamera) bli glad. För nu slipper han oroa sig för att jag glömt att betala nån av mina räkningar. Han är alltid nervös för det. Å i ärlighetens namn så med all rätt. Brukar råka slinka igenom nån räkning ibland. Men inget allvarligt såklart.

Nu ska jag föra över cash till söt. På återseende! ♥

ps: han verkar tycka att mitt kameraköp var rätt bra. faktiskt.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0