Brrr

Jag sitter här med min 3e kopp te och fryser lite smått. När jag försökte hitta nån varm och mysig tröja så insåg jag att jag bara har en sån. Den enda varma OCH mysiga är en kortärmad grön cardigan. Jag har alltså ingen långärmad. Å dom som är så mysiga att dra på sig vid just såna här tillfällen. Så mitt nästa klädköp måste nog bli en till mysig cardigan. Fast en långärmad denna gång. Så klart måste den ju vara mysigt stickad också :)

Kanske nån av dom här? Eller nån liknande...


Långa och mysiga. Perfekta för mig som lätt fryser. 

Bästa botemedlet mot frusenhet:
  • varm och mysig cardigan eller kofta
  • te
  • en skön filt (jag har massor av fleecefiltar till användning)
  • vid extrem frusenhet: kryp ned under täcket och sätt på en bra film!



Kommentarer
Postat av: jejca

jag gillar den vita koftan :D

annat sätt att bota kyla e kramar ;)

2009-01-07 @ 13:42:39
Postat av: jejca

jag gillar den vita koftan :D

annat sätt att bota kyla e kramar ;)

2009-01-07 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0