Dags för andra omgången

Nu är vi i full gång med att måla andra omgången. Även den sista så att säga. Sen har vi ett helt grönt sovrum! (förutom taket då, som är vitt) Sen när vi är klara är vi helt klart värda en kväll med liiiiite gottis framför tv´n. 

Här kan ni se fototapeten vi har valt att använda om ni vill tjuvkika lite :) Vi kommer alltså att få en egen liten skog i sovrummet. Kommer bli riktigt mys. En svart eller brun lampa till det också så är vi all set.

Jag måste kolla på gardinstänger nån dag här nu också. Vi ska ha en till sovrummet och en till köket. Vardagsrummet lutar åt att vi kommer hålla öppet, utan gardiner. Fönstrena är så maffiga där, och den känslan vill jag behålla. Är rädd att den förstörs med gardiner. Vi får se... Till sommaren sen kan det ju också va skönt med gardiner som stoppar en del av värmen. Men det är ett senare bekymmer.

I morgon kommer jag nog åka hem till mamma och fika lite medan dom sätter upp tapeten. Kommer nog mest känna mig i vägen annars. Nån annan som också vill ha besök? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0