En dag på stan

Vi lunchade på en kinarestaurang vid Medborgarplatsen. Det var bra priser och maten var god.. dock var det inte så värst mysigt ställe egentligen. Men efter vårat lilla upptåg så var vi vrålhungriga så närmsta ställe var bäst. Dessutom var vi båda väldigt sugna på just kinamat :)

Först lurade jag med mig Micki till Pubhuset där mina fina yogabyxor skulle finnas. Men den minsta storleken som fanns kvar var strl 40!  Micki: "Det var visst fler som tänkte som du". Haha ja tydligen. Sen begav vi oss vidare till Medis för att fixa lite försenade födelsedagspresentkort. Japp partybrudar... kan ni gissa vad det var?



+





 Mmmmmm nu kommer det äntligen...... MASSAGEN!

Sen skulle Micki å Tim på bio. Dom skulle se Australia som jag redan har sett.. så då åkte jag hem. På vägen hem stannade jag till vid Sickla köpkvarter för att kolla in mina yogabyxor där istället, då butiken ligger där med. Men tror ni dom fanns eller!? Nääääää där var dom heeelt slut till och med! Usch å fy. Så nu ger jag upp och beställer hem ett par från internet. Så får det bära eller brista. *vill ha*

Kommentarer
Postat av: jejca

SKKKRRRIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK :D

JAG DÖÖÖÖÖRRRR YYEEESSSSSSSSS DU ANAR INTE HUR MYCKET JAG BEHÖVER MASSAGEN!!! PUSSSS PÅ ER!!!!!

2009-01-26 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0