Ensam i mörkret med ett glas mjölk

Japp, jag sitter här med ett glas mjölk och ugglar. Jag kan inte sluta tänka på hur kul det ska bli att börja träna yoga. Är så sjukt peppad. Så bara för det är jag helt uppe i varv, så nu kommer jag väl inte kunna sova på ett bra tag. Å jag som ska upp tidigt imorgon. Tänkte nämligen gå på förmiddagsföreläsningen. Inte min grupps, men jag kommer ändå. 

Jag tror jag har hittat dom perfekta yogabyxorna. Vill ha! Dom var visst inte lika dyra som alla andra jag kollat på..

Kanske kan lura med mig Micki imorgon å ikolla in dom på närmare håll imorgon ;) Ska nämligen träffa henne efter föreläsningen, då hon är ledig. Det var inte igår jag träffade henne så det ska bli kul! Ändå syrran liksom. Vi har i alla fall bestämt lunchträff, så imorgon har jag en lunchdejt. 

Nu ska jag surfa vidare bland alla shoppingsidor! Ibland önskar jag att jag hade oändligt mycket pengar, för det finns så sjukt mycket grejer jag skulle vilja ha.

Nattii ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Samma här! Också peppad!!

2009-01-26 @ 10:50:35
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0