Fika



Snart får jag fikabesök!

Det är tur att man bor väldigt nära någon man känner bra just såna här dagar. Då det mesta känns lite segt å då vädret yr utanför fönstret. Perfekt dag för lite fika. Så jag bjöd över Magnus syster. Hon tänkte visst på precis samma sak när jag frågade. Härligt fikaväder får vi också. 

Så nu ska jag plocka ut dom sista bullarna som ligger i frysen. Sen blir det en stoooor kopp te till detta. Det kommer bli en riktigt god kopp te det där! Mitt fikabesök vill dock helst ha kaffe, då hon var sugen på det. Får se om jag kan hitta vår kaffebryggare.

Men nu kom mitt fikabesök! Dags att dra igång.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken trevlig fika! Och goda bullar var det också^^ Det snöade ordentligt idag, riktigt mysigt. När man tittar ut på det genom fönstret iallafall, annars var snön blöt. Så efter en promenad ute i snöyran var det perfekt med en fika.

Och det gjorde ingenting att kaffebryggaren inte hittades, teet var kanongott!

2009-01-20 @ 20:45:26
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0