Filmmarathon

I dag / i kväll visar de tydligen väldans massa filmer på tv. Så jag, slö som jag är idag, tänkte ha mitt egna lilla filmmarathon. Jag har redan tagit mig igenom en film. "Against the ropes" med Meg Ryan på 4an. Den var helt okej. Bättre än jag trodde faktiskt. En perfekt "jag-har-ingenting-för-mig-och-jag-orkar-inte-nåt-idag"-film. 

Nästa film ut i mitt program är "Nu är det jul - igen 2". Börjar alldeles strax och går på tv4+
Jag har för mig att jag har sett ettan... Men kommer inte ihåg nåt av den. Hoppas den är liiiiite rolig åtminstone. Jag kanske kan övertala Magnus att gå ner och handla lite gottis också. Annars kommer jag nog ha en svullen mage av allt te (har redan satt i mig 3 koppar på en timme). 

Dags att inta tv-sängen igen!

Nu är också våran tapet uppe. Wii. 



Kommentarer
Postat av: tora

Åh då måste du ju lägga upp bilder :)

2009-01-04 @ 06:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0