Förvandligen är stor


Nu förvandlas vårt sovrum sakta men säkert till grönt! Här är Magnus när han rollar på första omgången. Å jag måste säga att den gröna färgen som vi valde vart mycket snyggare än vi trodde till och med. Syns inte så bra än. Jag ska fota i morgon när det är ljust.  Då har vi förhoppningsvis målat klart hela rummet också. 

Det går betydligt snabbare att måla men denna färgen än vad det gjorde med grundfärgen. Den var så tjock. Så nu går det undan :) Wiii. Ni får alla komma och titta sen!

INGET orange kvar. Sweet.

Nu ska även jag ge mig in i målandet. Ha en bra fredagskväll! 
Vi spenderar den med ett målarparty ♥



Kommentarer
Postat av: jejca

Fint det blir :)

2009-01-02 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0