Lördag

Helg igen!

Både jag och Magnus är så sjukt sega. När vi vaknade till ordentligt "imorse" och kollade på klockan så var den redan 13:30. Halv två!? Så vi har inte gjort särskillt mycket. Magnus har suttit framför datorn och spelat WoW och jag har suttit framför tv´n.

Igår avslutade vi dagen och kvällen på ett bra sätt i alla fall. Vi var på Odenplan och åt middag, drack lite vin, pratade och hade det trevligt. När jag kom fick jag även en lång och varm kram av Siri. Så söt. Den behövdes. Å sist men inte minst promenerade vi bort och tog en titt på deras underbara nya lägenhet. Sjukt snygg!

Nu håller all maskeringstejp i sovrummet på att åka bort. Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0