Hjortronsylten - en nyfunnen vän



Ett hett tips till er som tycker om hjortronsylt. Det är sjukt gott att ha den till havregrynsgröten! Prova. Jummie! Hjortronsylten som vi har hemma köpte vi på julmarknaden i Gamla stan å jag måste säga att den är riktigt riktigt god.

Det är lite läskigt. Nu när jag har en kamera så finns det en stor risk för att jag kommer att fota allt jag ser. Det kan bli jobbigt för er. Men jag hoppas ni överlever. Jag lovar i alla fall att aldrig fota när jag går på toaletten. Eller gör nåt annat osmakligt. Deal? Nu ska jag gå å ta hand om söt lite. Han kom hem och verkar vara lite sjuklig. Tror tyvärr inte att hjortronsylt skulle hjälpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0