I am not alone

Punkter som jag hade på dagens agenda: 3 stycken
Antal punkter som jag har klarat av idag: Ingen, 0, zero..... ?

Mitt i mitt icke-görande kom jag att tänka på att vi ju faktiskt har en massa julmust kvar. Å den borde ju drickas upp snart (?). Så jag tänkte att jag skulle fuska lite å tjuvdricka en flaska. Vi har alltid 2 stycken förberedda i kylen, så de ska vara kalla och goda. Men när jag sen ska plocka upp en ny flaska från backen och stoppa in den i kylen för att det inte ska märkas något så upptäckte jag att jag inte är den enda. Någon annan har druckit en hel del julmust på sistone. UTAN att jag har upptäckt det. Så nu är inte ens hälften av backen kvar ;) Haha.

Så kan det gå när man försöker göra nåt i smyg. Då plötsligt upptäcker man att man inte är ensam om att göra det. Vad jag undrar nu är NÄR? Jag har ju varit hemma typ hela tiden. Detta blir Mignus mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0