I need to shop

Den 14 februari ska Magnus mamma ställa till med en ordentlig 50 års fest. Det är drygt en månad kvar. Å igår kom jag fram till att jag nog borde börja tänka på min utstyrsel. För när jag ska shoppa så kan det ibland ta lite tid. Jag har ju klänningen klar. Men inga skor som jag äger passar till den. Så varför inte passa på att köpa nya? ;) 

Det jag har:
  • Klänningen
  • Hårstylingsgrejor
  • Snygga underkläder (klart man måste ha det, då känner man ju sig ännu snyggare)
Det som måste införskaffas:
  • Skor
  • Strumpbyxor eller liknande
  • Armband, halsband???
  • Annat skoj som kan vara kul att ha
Någon som vill gå på några shoppingrundor här framöver? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0