Jag har syndat

  <---- Denna älsklingen följde med mig hem idag! Så nu har jag äntligen en kamera. Å den är ju så snygg!! Jag kom på att jag behöver ju en kamera till Magnus mammas 50års-fest också. Måste ju ta en massa bilder. Och jag föredrar att ta festbilder med en ordentlig kamera. Dessutom har jag ju suktat efter denna ett bra tag nu.

Jag fick med mig Magnus syster ut på lite äventyr. Eller snarare vart det i slutändan så att det var HON som fick med mig på äventyr ;)

Först följde hon med mig till Fotokungen på söder. Där fick jag min söta kamera till mycket bra pris (enligt mig.... hade såklart kollat pricerunner innan). 4 Gb minne medföljde i paketpriset. Jag passade även på att köpa en söt väska. Medan jag stod där och kärleksförklarade mig för kameran så var säljaren mycket seriös och trevlig. Säljaren bredvid oss sa en bra sak som jag tror stämmer mycket väl... "Du ska tycka om kameran du köper också, då blir det så mycket bättre" sa han till en söt lite tjej som var där med sin pappa och skulle få en ny kamera. Jag känner redan att jag verkligen kommer vara ett med min kamera! Haha. Fråga Lena.

Efter mitt fina köp bar det av till Akademibokhandeln. Då var det dags för Lena att handla.

Å sen skulle hon möta upp en gammal kursare för att låna hans bok. Men innan dess hann vi med en fika i Gamla stan. Mycket mysigt! Vi börjar bli duktiga på att fika. Lite för duktiga kanske. Hehe. Men ähh... man ska njuta så länge man kan. Eller hur? Fika igen snart kanske? :)

Nu ligger min lilla älskling på laddning. Så imorgon kan jag börja testfota. Yes. Magnus bara så du vet...... Jag glömde bort att tala om för dig igår att jag skulle shoppa. MEN oroa dig inte.... min budget har inte spruckit, så jag kommer överleva alldeles fint på egen hand.

(jag tömde helt enkelt mitt personliga sparkonto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0