Jag slutar inte att vara hungrig


Kolla så hungrig min mage är. Jag har proppat den med havregrynsgröt och allt möjligt. Men jag är FORTFARANDE lika hungrig. Inget sug. Nej nej. Utan jag är verkligen hungrig. Magen skriker efter mat. Det kanske är nåt fel på den? Det är det i och för sig alltid ;) 

Haha, det roliga med bilden jag tog är att den är så grynig att min tröja blev helt grå. Min kamera är visst inte hightech på att ta mörkerbilder. Men det visste jag ju innan jag köpte den. Men det var ju snyggt med grå tröja. Ska nog införskaffa mig nån sån. För jag tror faktiskt inte att jag har en grå tröja. Lite konstigt.

Nej nu är det kris, så nu får jag springa iväg och göra en till tallrik med gröt! Sen hoppas jag på en dunderbrakmiddag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0