Jodå, jag lever

Hej!

Jag har inte skrivit ett enda blogginlägg under helgen som var. Jag har helt enkelt inte haft tid. I helgen var det fullt upp. 

Det som har sysselsatt mig för fullt i helgen:
  • Hjälpt min lillasyster med kursen Näthandel. Fy satan vilken tid det tog. Vi satt hela kvällen i fredags, 3 h i lördags och hela eftermiddagen / kvällen igår. Inte var det några vettiga uppgifter heller. Och hälften av de företag / hemsidor man skulle leka med hade upphört. Både jag, Malin & Magnus tyckte det mesta var meningslöst. Men vad gör man... 
  • I lördags kväll var jag på fest med Magnus & hans arbetslag. Det var ute i Solna, så jag var i mina gamla hemtrakter. Kvällen var grymt rolig! Säger inte mer ;)
Och det är faktiskt det. 

Jag hann i och försig med en lunch med Lena i fredags. Å sen mötte vi upp Malin, för att ta en liten shoppingrunda innan allt pluggande satte igång. Vi kollade bland annat på träningskläder. Jag tror jag har hittat dom perfekta träningsbyxorna! Å Lena lyckades hitta skitsnygga silverpumps. *avis* Nu är det bara mina skor kvar. Men vilken färg??? Gosh, så svårt. Vi tog även en fika på ett café inne i stan. Mycket mysigt. 

Idag mår jag inte så bra. Undrar om choklad kan hjälpa? Funderar på att ta mig ner till butiken och införskaffa lite... värt ett försök i alla fall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0