Min dunderbrakmiddag



Oj så gott! Magnus åt samma sak. Fast med kyckling istället för lax. Och med majonäs istället för sås. Och minus grönsalladen. Annars var det rätt lika. Okejdå.... dagar som denna så händer det att vi äter lite olika saker. Vi hade helt enkelt EN lax och EN kyckling kvar i frysen. Jag fick välja först. Å det säger nästan sig självt att jag tog laxen. Så klart. Stackars Magnus.. nästan lite synd om honom.. det gör han nog inte om igen ;)

Vi hade andra alternativ innan. Då båda var väldigt trötta så orkade vi egentligen inte laga mat. Så vi funderade på färdigpizza, färdigmat (jag funderade), pizzerian runt hörnet. Det var nära att det blev pizzerian runt hörnet, men vi lyckades hejda oss i sista sekund.

Dock blev det lite godis till ikväll. Fy skäms. Vi var ju så duktiga med godiset förut. Men det blev i alla fall inte så mycket. Bara lite gottis till filmen som går på 3an ikväll - Little black book. Fast vi har inte den där supergoda smaken som är på bilden. Utan vi har den röda påsen. Helt okej den med. En applåd för Magnus som gick ner och shoppade - för mina pengar. Jag brukar bidra med godispengar. Så länge jag får nåt i chokladväg så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0