Någon vaknade på fel sida eller nåt(?)


Jag spelade just yatzy med en av dom skummaste personerna jag mött där inne. Och det är Många. Crazy people samlas liksom där. Blip är en spelsajt.... men ni anar inte vad många ibland tror att det är.



I alla fall.... Så här fint vart vårt spel:
Jag: Hej
Personen jag spelade med: gtv
Detta betyder alltså grattis till vinsten, för er som inte spelar yatzy. Å vid det här laget hade endast ett slag var slagits.
Personen jag spelade med: Lustigt, du är ju som alla andra här inne.
Jag: ?
Personen jag spelade med: Ja..... högfärdig
Jag: Tss men jag har ju inte ens gjort nåt.
Personen jag spelade med: Nä.. men det hör väl fan till att man tackar.
Och så gick han (är nästan helt säker på att det var en han, av att döma på hans nickname)

Och det hör inte till att säga hej då? Hahahaha. Å man kan ju omöjligt veta vem som vinner när man precis har börjat (å det jag hade var tvåpar)! Så kul så jag nästan ramlade av stolen.

Nu ska jag se om jag kan hitta nån roligare (läs: trevligare) att spela med. Kan inte sova :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0