Nu är det spikat



..... Jag ska gå på Ashtanga yoga på frescatihallen på SU! Idag var jag och Lena där för att signa upp. Så varje onsdag morgon i 12 veckor med start nån gång i februari ska vi ha roligt. Jag har alltid velat prova yoga. Å så när hon sa att hon funderade på att gå på den kursen kunde jag inte annat än att skrika rakt ut att jag minsann ville följa med på den. 

(Innan ni börjar undra om varför detta inte stod med i min fina budget. Inte för att jag tror att ni kommer undra. Så är det för att detta var inplanerat på den budget jag lever på just nu.)

Vi kom dit runt 13:30 idag. Då vi inte hade kollat igenom det där med biljettförsäljning så fick vi vid informationsdisken veta att det skedde på speciellt vis från klockan 16:00. Men vi var ju ändå där. På Universitetet. Å på Universitetet finns det massor av sätt att sysselsätta sig på. Vi gick helt enkelt och tog en låååång fika! Mys var det :)

Så nu har jag ett deltagarkort (som har färgen orange..) och avgiften är betald. Dessutom är anmälan så klart bindande. Så nu är det helt enkelt ingen återvändo! Det är klappat och klart. Wiiiii.

Det roliga var att vi var dom första som blev uppskrivna på yoga-listan. Haha. Hoppas det blir några fler i alla fall. Vi var nog iof ute ganska tidigt. För vi ville ju vara säkra på att det verkligen skulle bli av.

Alltså.... onsdagar 09:00-10:30 kommer Mi att träna yoga. Mi är väldigt otränad och osmidig, så det kommer bli rätt skoj. Lets have fun

Kommentarer
Postat av: Lena

Yes! Här ska yogas! Smidiga och mentalt fokuserade ska vi bli, så vi pluggar ännu bättre. Som sagt, igen återvändo nu. 9.00 varje onsdag.

Och så onsdagspub på kvällen (vi måste ju ersätta de försvunna kalorierna... ;)

Tjo-hoo!

2009-01-15 @ 22:37:35
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0