Nu är jag hemma igen efter en liten utflykt

Jajamensan, jag har varit i Uppsala en svängom. Åkte med Sus och Fredrik upp igår kväll. Sus mamma körde. Dom var tydligen här nere i Stockholm på den årliga husdjursmässan (som nu mer är flyttad till Kista tydligen). Så jag passade självklart på att semestra lite :) Å så fick jag träffa dom igen också, vilket såklart var mycket trevligt!

Jag råkade dra med dom på en shoppingrunda, i centrum där, idag. Det slutade med att vi hittade ett par nya skor åt Sus och att Fredrik "impulsshoppade" en blender (mixer). Opss. Själv kollade jag bara runt. Haha. Vi fick goda milkshakes sen i alla fall! Oj oj.. nästan läskigt goda. Den sista i alla fall.

Så nu måste jag ju leta upp vår egna gröna söta lilla blender. Så jag kan ordna med onyttigheter (host, sa jag onyttigheter? menade så klart nyttigheter!) här hemma med. 

Restiden hem var exemplarisk ju. Det gick som på räls. Mitt tåg gick 17:39 från Uppsala och jag var innanför min dörr ca 18:50. Restid = 1h och 11min. 

Nu ska jag dricka mitt te som söt gjort i ordning åt mig.... då jag kom hem helt genomfrusen. Brrrr fy satan vad kallt det är ute nu!! Å ingen snö har vi heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0