Nu är jullovet slut

God morgon!

Tänk vad tid man sparar ibland på att inte gå på föreläsningen. Den ska egentligen börja nu alldeles strax, men jag är redan klar med kapitlet. Så i stället för att åka in, sitta 1,5h på föreläsning och sen åka hem så fixade jag undan det på en halvtimme. Dessutom innan jag ens skulle börjat ;) Så nu känner jag mig duktig.

Om en timme kommer min väckarklocka att ringa. Jag kunde nämligen inte somna om efter att jag vaknade när Magnus gick. Men den får vara på. För när den ringer så är den satt på musik, vilket alltid är trevligt, så det spelar ingen roll.

Får se vad jag hittar på idag då. Jag ska börja med att gå och fylla på mitt te! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0