Onsdagspub



Hahaha som jag, syrran och en ung kille till grannne skrattade! Lappen sitter i våran hiss. Jag undrar när sjutton det var så mycket spottloskort där? Jag åker hiss varenda dag och flera gånger per dag upp och ner ibland. Å inte har jag sett nå spott än så länge. Men det var en himla kul grej att sätta upp en lapp om en sån sak.

Igår var jag så sjukt partysugen, å Jejca var alkholsugen.. så med dom två grunderna så drog vi ihop ett gäng och gick på onsdagspub på SU. Vi vart förvånade när vi insåg hur många som faktiskt följde med. Mycket kul! Spontanitet är trevligt. Å roligt hade vi. Billig öl å mycket snack.

ÅÅÅÅÅ å nu erbjöd Magnus mig en massage ikväll!!!! Fy satan vad skönt! OM jag behöver det. Min älskling rockar skjortan av sig. 

Tack för sovplatsen å mitt-i-natten-käket darling! Fler onsdagspubar nu tycker jag :) På lördag ser det ut som att vi ska ha pizzakväll (drinkkväll?)... vet inte riktigt vad det blir. Dock vet jag att jag skriver tenta på lördag så en get together sitter alldeles utmärkt. Jag måste ju fira att jag tentat en lördag. He he.

Nu är det dags för mat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0