Uppgradera din lägenhet med en fiberanslutning...

Vi går nu ut med förfrågan för att se om det finns intresse för Er boende att uppgradera fastigheten och er lägenhet med en fiberanslutning. Är 40% av de boende i fastigheten intresserade kommer bostadsrättsföreningen ges möjlighet att uppgraderas med fiber utan kostnad. Viktigt att ni som är intresserade anmäler ert intresse så föreningen kan ta del av erbjudandet.



Mi har nu anmält sitt intresse! Ge mig, ge mig. Vill ha. Yes!

Nu hoppas jag bara att 40% av våran förening är smarta nog att också anmäla intresse för detta. Vem vill INTE ha fiberanslutning? Snabbare och billigare bredband. Dessutom så gör det ju ingen skada om man själv mot all förmodan inte skulle vilja använda sig av det.

Hallelulja!

(nu ska jag äta)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0