090108

Idag gjorde jag enté på Universitetet för första dagen sen jullovet startade. Det kändes lite småskumt att vara tillbaka igen. Men gud så kul! Det var jättekul att träffa mina klasskamrater igen. Jag har saknat att hänga med dom. De är ju så underhållande :) (och smarta). Så nu är jag back on track. På laborationen idag (vilket var den enda lektionen vi hade) fick vi bland annat bygga vår egna kemiska trädgård! Min och Mias trädgård vart riktigt tuff. Haha.

Hittade lite bilder från när vi var i London i somras..







Jag vill åka dit igen! Delvis för att vi missade (!) att gå i labyrinten som fanns på samma ställe som den fina trädgården och slottet som ni kan se ovan på nåra bilder. Men även för shoppingens skull. Sist vi var där passade vi på att se så mycket saker som möjligt. Men jag skulle vilja åka dit igen och bara vara en londonbo. Sen går jag gärna på en till musikal. Sist vi var där gick vi och såg Chicago. I London kan man nämligen få biljetter samma dag. Bra platser också, vi satt på andra raden. Inte alls som här hemma. Inte för att jag gillar musikaler, för det gör jag egentligen inte, utan för att det var så mysigt ;)

London baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0