Nu är jag hemskt sugen på att åka utomlands igen

Idag har vi varit ekonomiskt smarta. Först fick vi komma på lunch hemma hos Magnus syster och sen bjöd vi över oss själva på middag hemma hos hans föräldrar. Detta innebär alltså att vi inte ätit en enda måltid hemma. Nej, inte ens frukost. För vi vaknade så sent att vi gick direkt på lunchen he he. Lite besparingar i matkassan alltså. Rätt behövligt såhär i mitten av januari. 

Hemma hos Magnus föräldrar så hittade jag en massa reseannonser. Bland annat kryssningar i medelhavet. Oj så härligt det låter! Tänk er....... medelhavet..... värme..... vackra städer.... det blåa havet å dom mysiga stränderna..... det enormt stora kryssningsfartyget. Åh, det klingar fint i mitt huvud. För runt 10.000 får man 7 dagars kryssning där i princip allt ingår. Shoppingen får man ju så klart betala för själv. Myyyys!

Det fick mig att tänka tillbaka på när jag var på min reseledarutbildning förut. En mycket häftig upplevelse. 

Bland annat så var vi i Venedig där vi passade på att åka Gondol





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0