"Vad är klockan egentligen?"


Jag skulle egentligen ha haft en lunchdejt idag med. Men Magnus måste ha missat att jag vill att han skulle ställa om klockan till 10:00 och inte till 12:00 som den var när den ringde. Eller som den var när den började spela musik. För det är precis vad vår väckarklocka gör (OBS: inte den på bilden.. men den var söt.. kanske ska skaffa en sån?) Attans osis! 

Så istället sitter jag här. Ska träffa syrran sen vid 14:00. Jag ska följa med henne å tjacka brillor. Hon har hittat ett par riktigt snygga glasögon! Så vi ska ta syntest först. Jag tänkte passa på att göra det med, då jag med största sannolikhet faktiskt har synfel. Vi får väl se hur det slutar. 15:20 har vi tid för syntest... jag först å sen hon. Så innan dess tänkte vi strosa runt lite. 

Nej jag tror nog att jag ska hoppa in i duschen! Ha en bra dag alla, puss på er ♥



Kommentarer
Postat av: Jejca

Kärring!! Jag hade med min en hel kasse med bröd till er, som vägde en hel del och den fick jag släpa på hela dagen!

Nu orkar jag inte släpa mer så nu får ni inget bröd! blä..bitter

2009-01-27 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0