090711

Godmorgon sötnosar!

Jag har precis duschat och klätt på mig.. Snart ska vi äta frukost. Väntar bara på att syrran ska komma ut ur duschen, vilket hon gjorde nyss :) Jag är vrålhungrig! Sen ska vi på äventyr. Äventyr och äventyr. Lite. Vi ska "jobba" också. Packa och grejor. Kommer bli en heldag. Tur att vi får låna pappas bil heeeeela helgen!

Nu har jag kollat upp, och det ÄR på måndag som min sommarkurs startar. Ja! Ser så sjukt mycket fram emot den, den ska bli riktigt kul att läsa. Spelteori och sannolikhetslära.. Grymt. Enda nackdelen är att det är en kvällskurs och den är uppdelad i 2 grupper. Den ena gruppen går 15-17 och den andra går 17-19. Så nu hoppas jag att jag är i den som har tiderna 15-17. Jag får i och för sig nöja mig med att jag kommer få sovmorgon varje dag hela sommaren ut ;)

Nu är det frukosttime! Ha en bra helg alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0