2 nya familjemedlemmar

Sjal och t-shirt var inte det enda vi fick med oss hem från Forum idag. Vi köpte med oss två pansarmalar som sällskap till pansarmalen vi redan har. Så nu är dom tre lyckliga som simmar runt på botten. Bill, som vi hade innan, och nu även Bull och Bamse. Bull och Bamse ser man ingen skillnad på, de är båda brun/grå fläckiga. Så söta =) Bill är ju som sagt albino så han ser nästan ut som en liten räka som simmar runt runt. Gullis..

Haha, å Boris verkar ha fått en mindre identitetskris eller nåt. För just nu för han precis som pansarmalarna gör: sommar runt på botten och dammsuger stenarna. Jag försökte till och med mata honom med hans mat, men stenarna är betydligt roligare. Han vill vara en av dom, sötisen. De verkar alla trivas tillsammans i alla fall och det är ju bra. Jobbigt vore det annars..

Så nu har vi alltså fyra familjemedlemmar simmandes i ett akvarium. Nu väntar vi bara på att vi ska ha råd att skaffa ett större akvarium så vi kan skaffa en kompis till Boris också + lite andra fina fiskar.

Min kamera dog precis så jag håller på att ladda batteriet, sen lägger jag upp lite bilder på småttingarna. Så bra bilder man nu kan lyckas ta på ett akvarium! Inte det lättaste alltså. Å Boris, Bill, Bull och Bamse är ju så vilda av sig så dom far och flänger i hela akvariet. Men något ska ni allt få se! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0