Fortfrande på vift

Im still at Angelicas place..

Yes. Vi har alldeles strax fixat i ordning joqes gamla rum. Det som återstår är typ att dammsuga och torka golv. Fasen vad duktiga vi är! Hihi. Vi lyckades hitta deras sista dammsugarpåse så nu hoppas jag att detta går bra.

Shit vad svårt det var att skriva på Jejcas minidator då, men det är bäst att jag lär mig för jag ska ju själv införskaffa en så småningom =) Ska bara skaffa cash! Just nu mullrar dammsugaren för fullt.. Sen får nog jag erbjuda mig att moppa golven. Sånt är ju skitkul haha så det har jag inget emot. Okej nu undrar säkert folk vad sjutton vi håller på med.... och nej: jag och Magnus har inte gjort slut... mer tänker jag inte berätta här i bloggen. Fint blir det i alla fall =)

ÅÅÅÅÅÅÅ imorgon får jag äntligen gå på första föreläsningen.. Oj som jag tjatar, haha, men jag kan inte hjälpa det. Jag och jejca satt och kollade igenom mitt detaljschema över allt vi ska lära oss. Och det kommer bli tufft men hujeda mig så kul! Till min glädjande förvåning kommer kursliteraturen endast att kosta 100 kr, vilket är väldigt bra med min ekonomi..

Nej nu ska jag sluta pausa och fortsätta dona. See ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0