Helg!

Ja, jag är en sån person som räknar fredagar som helg..
Även om man jobbar/pluggar den dagen.


Jag ska alldeles strax kila iväg till min föreläsning. Idag handlar det om Keno. Jag har alltid varit skeptisk till Keno, så det ska bli kul att gå igenom sannolikhetsgrejer om det spelet. Varje kapitel är ett nytt spel. Dom har nog gjort så för att det ska vara mer intressant för oss att läsa kursen. För egentligen så handlar ju allt om sannolikhet och dess lära med en massa olika formler och variabler mm. Men det blir ju helt klart roligare om man får tillämpa det på olika spel. Jag ser fram emot när Yatzy och Texas hold´em kommer.

Sen när jag kommer hem så ska vi raka Magnus hår! Jey! DET kommer bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0