Hemma igen

Efter föreläsningen så mötte jag upp syster + prinsen och systers kompis för att ta en fika och bara slappa och snacka skit. Det blev en stor god chai latte på espresso house på sveavägen. Syster berättade för mig att BVC sagt att prinsen utvecklats som en 4-5 månaders baby, vilket är väldigt ovanligt (men positivt!). Å idag är han alltså 2 månader, grattis prinsen! =)

Kanske dags för en espresso maskin hemma?

Och ja, jag är fullt medveten om att chai latte inte innehåller kaffe. Men cappuccino är ju läskigt gott det med!

*vill ha*

Det blev ingen rakning för Magnus ikväll, vart så sent så vi ska ta det imorgon förmiddag istället. Och nu hatar jag min blogg som vägrar låta mig skriva utan centrerad text.. *morr* Aja, håll till godo. Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0