Inte så händelsefylld dag

Idag har jag provsmakat starkcider. Det var torr äppelcider. 5 olika och det var bara en som var någorlunda god. Haha. Men cash blir det! Nu hoppas jag att det kommer massa fler provsmakningar till mig för jag och Jejca har börjat "tävla" om vem som får flest och roligast provsmakningar =)

Snart kommer syrran hit. Hon ska sova här i natt. Mys mys. Så det blir nog till att äta, kolla på film och snacks. Men man vet ju aldrig, kanske dyker upp något där emellan. Imorgon är det helg! Och på måndag tror jag att min sommarkurs startar. Måste kolla upp det. 13 juli klingar i alla fall riktigt högt i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Jejca

Mys mys får ni ha det :) Micki ringde ju förut men jag stog i kön på hemköp. Hon får ringa igen sen när hon vill!!!



Jag fick ett mail om cidersmakningen men jag jobbar ju imorgon så det blir inget, damit ;)

2009-07-09 @ 20:31:21
Postat av: Magnus

Det är FREDAG imorgon... :)

2009-07-09 @ 22:35:56
Postat av: Elin!

Yo! Jag vill ju oxå va provsmakare (har Angelica glömt att nämna det?), kan du inte skicka en inbjudan till mig...? Kramsi!

2009-07-09 @ 23:07:58
Postat av: Lena

Jag meeed!

Skicka en inbjudan till mig också!

2009-07-10 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0