Kaos

Mitt internet har strulat så in i h****** de senaste dagarna. Nu ligger det mera nere än vad det fungerar. Jag vet att dom håller på och fixar något i vårt område... Men come on? Jag vill ha internet ju! KAOS

Så igår roade vi oss med att shoppa runt i Forum. Vi har nu införskaffat gardinstång + gardiner till sovrummet, ett bananfodral och ett pastakit. Bilder på gardinstången med gardinerna kommer så klart upp sen som månadens möbel ;) När vi ändå var i Forum sprang vi förbi syrran som jobbade.. så fick vi cappuccino också. Vi passade på att bjuda över henne på middag. Middagen slutade dock med att både andra syrran + prinsen och hennes kompis var här och att Magnus bror och syster var här. Så vi kilade ner till pizzerian och käkade. Det var mys! Dock ingen pizza för min del.. själv tog jag hamburgartallrik. Nej inte sallad, ha ha.

Idag ska jag mest städa lite... plugga lite.. och slappa.
Sen imorgon blir det åter igen en föreläsning, wi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0