Livet går vidare

Idag tog vi en sväng förbi Magnus farmor som ligger inne på sjukhuset där vi bor. Stackarn har brytit armen. Vi var där i torsdags förra veckan också, men tyckte att det kan va kul för henne om vi kom igen. Är ju inte direkt långt att åka. Pigg och glad över att vi kom var hon. Så nu har jag fått höra lite historier också :)

Jag hade tänk putsa fönstrena idag. Men vilket skitväder det har varit! Jag hann med sovrummet i alla fall, så nu glänser det där inne ;) Mitt i allt började det blixtra och ha sig och någon sekund senare öppnade himlen sig och det bara öste ner. Sen fick jag lägga ner fönsterputsandet för dagen. Skall ta balkongfönstret senare ikväll också. För nu skiner solen litegranna. Wii. Skall bara äta middag först för min mage knorrar som aldrig förr. Som tur är så står min söt och lagar mat åt oss. Sicken tur jag har!

Nu har jag kommit över att jag skämde ut mig tidigare idag. Men som någon sa: det är alltid kul när det blir som att man är vänner med den man pratar med. Snart är det Paris Hilton-my new BFF på tv.. hehe. Det ska jag så klart se! Förvånad?


Petra ritade vackra små ögon när Jejcas strumpbyxor gått sönder en dag på stan. Watch out, mohaha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0