Middagen var mycket trevlig!

Nu när alla åkt hem känns det nästan lite sorgligt ensamt. Tack för att ni kom! Det blev en mysig middag och jag tror ingen gick hem hungrig. Receptet på efterrätten åkte med Micki hem å jag skickade med en matlåda till Jejca också med henne ;) Hoppas det smakar! Jag måste ju värna om min bejbi när hon ligger hemma och har ont.. Elin var först på plats och när hon kom in i köket trodde hon att jag had gone crazy, haha. Inte riktigt. Inte riktigt än... Till middag vart det majssoppa med ostbröd (såna goa från ica) och sen päronkaka till efterrätt.

Fotograf á la Micki:

Kommentarer
Postat av: Jejca

åååh vad mys ni verkar ha haft det. Jag låg och dog i soffan hela kvällen sen somnade jag tidigt. Ska äta min mummsiga matlda innan jag sticker iväg till plåtningen :D Perfekt lunch för ändamålet!! Pussss bejbi!

2009-07-30 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0