*morr*

Inlägget med bilderna har tagit mig timmar att få upp!!! Jävla internet. Men nu fick jag äntligen upp dom i alla fall =) Jag har kollat på film samtidigt som jag försökt, så jag har inte varit ett mähä som suttit och blint stirrat in i datorskärmen.. Nu sover alla utom jag och Boris. Det är vi som är nattugglorna här i hushållet. Så jag lär väl vara vaken ett tag till. Magnus ligger och sussar så sött, men han har börjat jobba igen så han måste upp tiiiidigt imorgon bitti. Själv kan jag sova gott, men jag måste fixa med lite grejor imorgon så jag kan inte sova hur länge som helst imorgon. Å jag måste ju va pigg till föreläsningen!

Nu ska jag dricka lite te ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0