My feet are killing me

Gosh vad jag har ont i fötterna nu.. Vi har firat min blivande svägerskas (bara jag som tycker det låter tantigt? ;)) födelsedag med god middag och en öl på södra bar. Det var mysigt! Men nu behöver mina fötter spabehandling. Jag har nämligen gått runt i mina klackade skor hela dagen, då jag hade föreläsning innan och inte skulle hinna hem emellan. Får se om jag kan hinna med lite myspys innan jag drar på vift imorgon. Ska nämligen möta Emmi kl 14 vid stationen där hon bor, för vi måste fixa med en löjlig rest på senaste labrapporten vi hade. Sen blir det utgång imorgon med, då ska vi dansa lite =) Men imorgon blir det låga skor! Sneakers kanske till och med. Nej nu ska jag sova.. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0