Now I´m feeling much better

Åh internet lever fortfarande! Still going strong... Kan det vara så att problemen är lösta nu? *hoppas* Nu mår min mage bättre också, i alla fall för tillfället. Jag var tvungen att hoppa in i duschen för att ta hand om den lite. Sen kom söt med en kopp te... så jag satt ner med duschen på, drack kokhett te och passade på att läsa i min kursbok. Så nu har jag även varit ambitiös på samma gång och läst kapitlet som vi ska ha föreläsning på imorgon. Oj som jag engagerar mig i denna "slappa" sommarkurs! Den är faktiskt väldigt skön, så det är en kurs jag varmt kan rekommendera. Nu ska jag mysa lite för mig själv med lite jordnötter, cola och musik. Ska leka lite med fotfil och bodybutters också. I have earned it.

Räddarna i nöden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0