Nu är det en säng på väg

Jahapp, nu har vi en säng som preliminärt kommer att levereras vecka 36. Vi tog full hemleverans så allt ingår, de tar dessutom med sig vår gamla säng (som i detta fall är en madrass). Vi behöver alltså inte bära upp sängen själva 5 trappor och vi behöver inte bygga ihop den själva heller. Så sweet! När vi ändå var igång med att spendera pengar så passade vi på att köpa gavel, sängskydd och kuddar också. Det blev liiiiite dyrare än vad vi tänkt oss, vi har nu nämligen skaffat oss en carpe diem säng ;) Men guuuuud så skön den var! Vi fick så klart hjälp med att prova ut vilken madrass vi båda skulle ha (blev samma) å vilken kudde vi tyckte bäst om. Jag valde den pluffsiga kudden, mys mys.

Å nu har jag upptäckt att Madonna spelar i Göterborg den 8:e och 9:e augusti... GHAAAAAA vill så gärna se henne på scen ju!!!!! Å jag har noll cash jag tror jag går och blir deprimerad nu =( Så jäkla ledsamt.. Fan fan fan...

Bäst jag gör mig en kopp te av det nya teet som jag fick av Tora, Andreas och Siri igår för att lugna ner mig lite. Det verkar sjukt gott så tack än en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0