Ny vecka

Vill ni veta vad jag gör? Det tror jag inte. Jag tvättar (sa ju att ni inte ville veta..) och det är sååå boring! Men man får rena kläder i alla fall =) Om sisådär 2 timmar ska jag åka in till Universitetet för lite föreläsning. Idag ska vi gå igenom roulette. Jag har som sagt läst igenom det kapitlet i förväg och det kommer att bli intressant. Mina favoritspel är dock tärningsspel och kortspel, men det kommer mer utav det också. Just nu är det massa sannolikhetslära som dom pumpar oss fulla med, så att vi ska hänga med i vad dom talar om. Tur att man själv inte tycker att det är alltför svårt. Jag pratade med en äldre dam på väg från förra föreläsningen som hade valt kursen " för att lära sig spela poker bättre" Hahaha alltså för att hon ska vinna pengar på pokerspel! Så kul... Hon var lite besviken på kursen då den innehåller en massa annat också, å mer matte än vad hon trodde ;) Själv är jag bara lycklig.

Nu ska jag dricka te och mysa lite, see ya later!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0