Pigg och glad

I natt sov jag som en stock! Så nu känner jag mig helt utvilad för första gången på länge. Men jag väntar på att vår säng ska komma (sängar... 2*90) för då kommer jag sova underbart alla nätter *hoppas* Vill att den ska komma NU så jag kan provligga den igen ;) Den kommer preliminärt om ca 5 veckor nu.

Nu sitter jag och väntar på att Micki ska sluta, för då ska jag brumma med henne hem och leta upp hennes gamla anställningsavtal. Hennes chef är tydligen lite koko. Jag har beställt en cappuccino med henne som jag hoppas att hon kommer ihåg =p Men nu ska jag gå och ta tag i en till diskvända innan hon ringer och säger att hon är på väg. Idag är det torsdag - ha en bra torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: wear a smile, it goes with everything

TACK ;)

2009-07-30 @ 20:12:40
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0