Shopping

Jag fick med mig Magnus till Forum också, det var riktigt nice. Han gick tidigare från jobbet (strul med inloggning på deras datorer åså) så vi möttes upp för att tillsammans fönstershoppa lite. Men det blev riktig shopping också. Liiiite iaf =) Jag hittade en skitsnygg grön sjal som Magnus verkade digga väldigt mycket så han köpte den åt mig *tack tack*. Söt köpte en t-shirt på MQ som var på rea till sig själv. Innan jag hann komma så köpte han en laddare till sin macbook.. wiiii äntligen, äntligen! Den har stått död i flera månader nu, tack vare att laddaren pajade *suck* Man tycker ju att något som kostar 800 kr borde hålla längre än så? (laddaren alltså...). Vi var även förbi där syrran jobbar, men hon stod inte ute i kassalinjen så vi ville inte störa utan gick vidare.

Det var mysigt att söt var med. Gillar att gå omkring i affärer med honom. Speciellt inredningsbutiker. Oj oj så kul vi kan ha i dom. Risken finns att vi kommer ut med halva butiken också, haha. Meeeeen, det ska ju va kul också! Eller hur?


Sjalen som jag köpte! Kostar bara 59,50 på HM. Å den är gröööön ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0