Tonight I´m gonna take you higher

Ikväll är det middagsdejt hemma hos mig... Jag känner att det är min tur nu. Synd att Tora har lämnat Stockholm igen, men hon är ju tillbaka nästa vecka! Jag har nu suttit och planerat vad jag ska bjuda på. Det blir något nytt som tjejorna som kommer hit förhoppningsvis inte har smakat förut ( Tora har, så därför passade jag på att ta det nu ;) ). Vad det blir är däremot hemligt *shyyyy* Men jag har haft jättekul och suttit här, klippt & klistrat och skrivit ut lite olika recept. Ibland är det inte bara bra utan också roligt att ha en skrivare =)

Vad tror ni att det blir ikväll, någon gissning..? Den som lyckas gissa rätt får ett pris ;)


Kommentarer
Postat av: elin!

Hmmm.... med tanke på att du klippt å klistrat så låter d som att du gjort en kentaur av maten.. asså typ kombinerat två helt olika saker.. som i kombination bara fungerar i fantasin.... =P

Jag gissar alltså att du bjuder på kassler i ugn med vaniljsås å färska bär.

Jag hämtar priset när jag kommer... ska gå strax, var bara tvungen att äta en liten macka å lite druvor. Ja vet att vi ska äta hos dig men jag höll på att somna heeeela vägen hem från jobbet, å då tar d en hel timme typ... riktigt läskigt jobbigt. =( Vill kunna hålla mig vaken nu. Ciao bella!

2009-07-29 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0