Ännu en avvecklad..

Goddag!

Mitt inlägg tidigare inatt vart lite snurrigt. Jag vet. Men jag var lite snurrig då också ;) Nu har vi precis varit ute på en långpromenad jag och söt. Eller mer en powerwalk skulle jag säga. Fy satan vad vi ilade fram och fy sjutton vad varmt det skulle bli då. Men mys .. det finns verkligen fina ställen att promenera på här.

Jag gick och la mig inte långt efter att jag bloggade. Sen så fastnade jag i boken som jag håller på att läsa. Sjöjungfrun (Camilla Läckberg). Jag läste och läste och läste... slutet var så spännande att jag inte kunde sluta läsa. Så jag somnade nog inte förs 6 i morse eller nåt. Nu har jag alltså läst ut boken och måste helt enkelt börja på en ny. För er som gillar deckare och inte har läst sjöjungfrun så tipsar jag om att läsa denna bok. Slutet var väl gömt, det blev ingen chock.. för man skulle ha kunnat tänka sig detta, men förvånad vart man. Jag älskar ju deckare, de är mycket spännande och man får själv fantisera och analysera hur saker kan ligga till.. mycket skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0