Veckans...

Bästa: Att min roliga sommarkurs har börjat!

Mest fartfyllda: Lenas födelsedagsfirande som slutade med öl på södra bar.

Skratt: På södra bar när M gjorde gester om hur J´s kropp ser ut.

Mys: Jag & söt i fredags.

Jobbiga: När syster, prinsen (+barnvagn) och en skräckslagen J fastnade i vår lilla hiss. 20 minuter fick dom sitta innan reparatören fick ut dom.

Pyssel: Jag och Emmi när vi satt hemma hos henne och försökte förstå vad sjutton som var fel med vår labrapport!

Sötaste: Prinsen!!!!!

Middag: Ingen tisdagsdejt denna vecka så får väl säga Lenas födelesdagsmiddag. Hemma hos Lena förstås.

Bortsprugna: Tora som flytt till Italien.. bastard! ;)

Kommentarer
Postat av: tora

jag är snart tillbaka!!! vad sägs om middag på onsdag? Verkligen kanon att du kunde barnvakta på lördag, du har en stjärna i himlen :) kraam

2009-07-19 @ 23:53:43
Postat av: mi

*jaaaaaaaaa vi har saknat dig!! jag tycker middag på onsdag låter som en mycket bra idé :)*

2009-07-20 @ 13:52:23
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0