Vilken upptäckt!!

Nu var det 2 veckor sedan jag bloggade sist. Jag har flera gånger velat skriva något men inte kommit på vad.... Vad skriva när det känns som att ingentig händer? Vi har inte gjort något mer med lägenheten. Vi har visserligen varit på semester en vecka. Men det känns som att jag vill lämna den utanför bloggen. Jag kan iaf säga så mycket som att det var en ruggigt mysig vecka! Så den veckan gick bort. Men så har jag varit hemma en vecka nu också. Visst, vi har hunnit med en väldigt trevlig middagsdejt + en hel del annat skoj. Dock ingenting jag har haft lust att skriva om heller. Känns lite för privat. Jag har helt enkelt börjat känna mig lite för privat. Dags att sätta lösenord på bloggen kanske? Och endast låta tjejorna läsa? - Näää det vill jag ju inte göra.

Ja, så nu sitter jag här som vanligt och filosoferar lite.. Jag har kommit fram till att jag har många drömmar. Många drömmar att arbeta för att nå. Kanske lite för många. Men kan man egentligen ha för många drömmar? Jag tror fan inte det. Inte så länge dom inte är helt orealistiska. Så fortsätt att ha massa drömmar!! Då har ni alltid något att sträva efter. Och det tror jag är en del av meningen med livet. Faktiskt. för egentligen.. hur kul skulle livet vara utan drömmarna?

Nej det var egentligen inte drömmar jag skulle prata om. Haha, i och för sig så har jag absolut ingen som helst aning om vad jag skulle prata om... så. OJ OJ OJ nu kom Magnus ut och frågade vad det var som låter. Just nu hemma hos oss låter det som om någon står och bollar med en liten boll non stop. Men så säger Magnus: "Jag tror att dom har sex"  Hahaha att jag inte tänkte så långt, det är ju klart att dom har det!! Nu hörs det ju klart och tydligt. Våra grannar har så vilt sex att sängen skakar utav bara helvete. Å nu så hörde jag ett ylande också. GOSH. Här sitter jag och skriver om när mina grannar har sex. So fucking great. Oh yes.. Hahahahaha nu kan jag inte sluta skratta *dör*

Nu vart det dock tyst. Slut på det roliga. Så nu ska jag ägna mig åt lite roligare saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0