What to do? I-lands problem

Jag ligger här i Jejcas soffa och kan inte sova... Jag tror att jag har slukat alldeles för mycket kaffe och te ikväll, uhh! Nejmen hur hamnade jag här helt plötsligt? Jo, Micki sms:ade och frågade om vi var hemma, hon ville komma och hämta mjölk mm som hon glömde i min kyl igår då hon ändå var relativt i närheten. Så jag bjöd henne på lite te när hon ändå var där och sen slutade det med att jag packade ihop lite grejor och åkte med henne i bilen hem hit. Jag tror att den här soffan är gjort endast för mig ;)

Då jag var liiite för pigg snodde jag med mig datorn... och här ligger jag nu. Jag har läst MASSA bloggar, men det hjälper inte. Har till och med klickat runt för att hitta lite nya bloggar som jag kan underhålla mig med en natt som denna. Eller kanske snarare tråk-hålla mig med, så att jag blir trött. Men nu ska jag inte klaga alltför mycket. Det är bara tråkigt juh. Så istället ska jag fortsätta med att surfa runt lite (inte nödvändigtvis bland bloggar). Stig ligger så sött och sussar i sin favoritstol här bredvid =) Hoppas ni andra ligger och sover gott nu i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0