WTF

Idag är det onsdag. Onsdag är det idag. Onsdag. Idag. Ja, det är det. Oj så gott det var med medwurst på mackorna i morse!! Tur att jag lyckades "övertala" Magnus om att vi skulle köpa det som pålägg. Pålägg, ja visst. Vad göra idag då? Leka. Duscha. Peta sig i naveln. Hmmmm. Värst vad det var molnigt ute nu då. Jag vill ha sol! Sol, sol.. njaa. Såja, såja. Piss, jag glömde köpa mjölk. Nej handtvål var det. Handtvål. Ja just det. Å choklaaaad. Å nåt man kan leeeka med. Nu är det sol. Internet är cp. Allt är som vanligt. Vanligt är som det ska vara. Tji fick ja´.. Trodde du ja. Ha! So long baby. Jag vill ha te. Te ska det va. Klockan är mycket. Ja som ni ser så har jag inte så mycket vettigt att skriva just nu (jag är alltså inte helt galen) så jag ska nog hoppa in i duschen istället... Bye darlings ♥

Kommentarer
Postat av: elin!

Det här var det mest pårökta inlägget jag någonsin läst...! love it haha =P

2009-07-29 @ 17:22:45
Postat av: mi

haha jag vet jag hade så tråkigt så det blev en aningens stört middagen blir dock bättre promise =D

2009-07-29 @ 18:10:21
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0