Hembesök har vi minsann haft



Idag har de spolat våra rör. Jag undrar om grannen är den som fortfarande har våra hemnycklar, så det inte är rörmokarna. Igår när vi (läs: Magnus) gick över till vår husvärd för att lämna nycklar till henne, då ingen av oss skulle vara hemma idag, så fick vi även veta att det inte kommer behövas något stambyte inom 5 års tid. Om det är positivt eller negativt har jag inte hunnit bestämma mig för än. Nu har vi i alla fall rena rör! Japps. Å en massa tidningar i köket med..

(nej jag har inte orkat plocka bort dem ännu.. det kommer, det kommer)

Just nu är Magnus på styrelsemöte med föreningen. Spännande. Jag är lite förvånad ändå av att han så gärna ville gå dit. Men det är kul :) Jag har en del småsaker som jag skulle vilja få till här i föreningen. Som skulle vara mysiga. Det får jag dock ta vid ett senare tillfälle. Vi börjar ju bli lite bundis med våra grannar. I alla fall jag. Igår kom jag hem samtidigt som värsta söta gubben. Och imorse hälsade jag och husvärden god morgon till varandra. Jag ser fler och fler grannar och jag hälsar och pratar med alla! Ambitiös eller vad??

Nej nu ska jag återgå till maten som står på spisen. Magnus övergav mig så jag måste laga min egen mat idag. Tur att jag är så gullig att jag lagar åt honom med, trots att han kommer att sno min dator hela kvällen sen..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0